domingo, 11 de mayo de 2014

Prepareu-vos que hi ha Carlos i Husam per rato =)


5.03.14

Avui vaig a buscar al col·legi en Husam i anem cap a Begur a passar la tarda amb una petit gosset d'uns 50 kg, ja que se que en Husam li encanten els animals, i pertant passem la tarda jugant amb el gos i tirant-li pinyes amunt i avall. Això si tot acompanyat d'un bon berenar preparat entre el Chef: Husam i l'ajudant de cuina: Carlos.




Pd: El Axel i en Husam són igual de juganer i trapelles.

23.03.14

La setmana del 15 de Març estem sense quedar a causa dels examen finals, tot i que el 23 també estic en finals trobo un foradet per quedar amb en Husam per veure el clàssic Barça- Madrid, i de pas prendre unes begudes i patates.









28.03.14
Divendres al sortir de la Universitat el primer que vaig fer va ser quedar amb en Husam i anar a Platja d'Aro a que s'ho passi bé i de pas passar-m'ho bé jo després de fi d'exàmens. La veritat que va valdre la pena quedar encara fos una mica tard.






P
Pd: Això si que és un bon fin d'exàmens ben acompanyat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario